4C

 FCA Importers – Alfaromeo

4C

YÜNGÜL ÇƏKİLİ VƏ MÖHKƏM

YÜNGÜL ÇƏKİLİ VƏ MÖHKƏM

Hər şeydən öncə, mərkəzi sərnişin hücrəsinin yaradılması üçün karbon lifindən istifadə olunmuşdur. Karbon lifi ənənəvi materiallara nisbətən böyük üstünlüklər təklif edir, bunlar da bütün sahələrdə eyni möhkəmlik xüsusiyyətlərinə sahib “izotropik” olanlardır.

SƏMƏRƏLİLİK

4 metrdən qısa, 2 metr enində və 118 sm hündürlükdə. Alfa Romeo 4C modelinin dizayn seçimləri onun ölçüləri kimi cəsarətlidir. Həddən artıq gücdən istifadə etməkdənsə çəkini minimallaşdırmaq qərara alınmışdır. Bu meydan oxuma da avtomobilin hər bir komponentinin dizaynının əsasını təşkil edir.
Nəticə heyrətamizdir: 240 a.g. ilə hərəkətə gətirilən 900 kq-dan az yüksüz çəkisi ilə bu modelin çəki/güc nisbəti 4 kq/a.g.-dən aşağıdır. Bu rəqəm də əsl superavtomobil çevikliyi və performansı təklif edir. Bu həddən artıq yüngül çəki karbon lifi, alüminium və kompozitlər kimi ultra yüngül materiallardan istifadə etməklə əldə edilmişdir və bütün bu materiallar maksimum dinamik səmərəliliyi əldə etmək üçün seçilmişdir. Sürətli, güclü və təkmilləşmiş. 4C modelində Alfa Romeonun innovativ prosesləri və dəyərləri ilə birləşən təkmilləşmiş materiallar əsl səmərəlilik ortaya qoymuşdur.

Karbon lifi ənənəvi materiallara nisbətən böyük üstünlüklər təklif edir, bunlar da bütün sahələrdə eyni möhkəmlik xüsusiyyətlərinə sahib “izotropik” olanlardır. Təkistiqamətli karbon liflərində bütün liflər eyni istiqamətdə olduğu üçün ondan hazırlanan hissələr 5 dəfəyədək daha möhkəm ola bilir.
Möhkəm, amma çox yüngül çəkili material olan alüminiumdan mühərrik blokunun, mühərrikin özünün və sərnişin kupesini təsirlərə qarşı qoruyan ön və arxa hücrələrin istehsalında istifadə olunmuşdur. Oturacaqların arxasında yüksək sərtliyə malik poladdan qoruyucu dirəklər avtomobil aşacağı təqdirdə deformasiyanın qarşısını alır. Daha öncələr davamlı olaraq istehsal edilən avtomobillərdə tətbiq olunmasının çox çətin olduğu düşünülən təkmilləşmiş kompozit materiallar avtomobilin innovativ strukturunu tamamlayır. Alfa Romeo 4C modelində korpusun çöl hissəsi üçün aşağı sıxlığa malik kompozitlərdən istifadə olunmuşdur, belə ki, onlar alüminiumdan daha yaxşı stabillik təmin edir və nazik polad lövhədən 20% daha az çəkiyə sahibdir

4C modelinin 1750 kub sm həcmində turbokompressorlu mühərriki müasir mühərrik texnologiyası əsasında hazırlanmışdır. Alfa Romeo-nun mühəndisləri isə bu texnologiyanı daha da aqressiv və səmərəli hala gətiriblər.

4 silindr, alüminium blok və struktur, yeni nəsil turbokompressor, ultra yüksək təzyiqli birbaşa yanacaq püskürtmə, davamlı olaraq dəyişən iki klapan tənzimləmə qurğusu, təmizləyici texnologiya və ikiqat mufta bu 1750 kub sm-lik mühərrikə misilsiz idman performansı göstərməyə imkan verir.
Qüvvə momenti və xüsusi güc bu ölçüdə mühərriklər üçün yeni rekorda imza atıb. 6000 dövrə/dəq-də maksimal 240 a.g. əldə olunmuşdur ki, bu da mühərrikin son dərəcə elastikliyini və dinamikliyini təsdiqləyir. Mühərrik yerdən götürmə və sürəti artırma zamanı qeyri-adi nəticələrə imza atır. Alfa Romeo 4C 100 km/saat sürətinə 4.5 saniyədə çatır və maksimal sürəti 258 km/saatdır. Hələ bununla da bitmir; bu cür yüksək səviyyəli performans ətraf mühitə minimal təsirlə əldə olunur. Çoxsaylı yanacağın daxil edilməsinə nəzarət, təkmilləşmiş anti-sürtünmə və enerji itkisinin azaldılması sistemləri sayəsində Alfa Romeo 4C modelinin buraxdığı qazlar Avro 6 standartlarının hədləri çərçivəsindədir.

ARXA ÖTÜRÜCÜLÜ SİSTEM

ARXA ÖTÜRÜCÜLÜ SİSTEM

Avtomobili sürməkdən zövq almaq diqqətlə balanslaşdırılmış dizaynın nəticəsində mümkündür. Arxa ötürücülü sistem və mərkəzdə quraşdırılmış mühərrik: Alfa Romeo 4C-nin arxitekturası çəkinin mükəmməl paylanmasının birinci dərəcəli hədəf olduğu yarış maşınları üçün səciyyəvidir.

Alfa Romeo 4C modeli bu konfiqurasiyanın verdiyi bütün dinamik üstünlüklərdən tam yararlanmaq üçün arxa ötürücülü sistemlə təmin edilmişdir. Arxa ötürücülü sistem sürət artdıqca daha yaxşı yol tutma performansı göstərir, çünki mühərrikin gücü çəkini avtomobilin arxa tərəfinə doğru atır. Arxa ötürücülü sistem eyni zamanda döngələrə yüksək sürətlə girmək imkanı yaradır və bu zaman daha həyəcanlı sürmə təcrübəsi yaşadır.
Alüminium mühərrik mərkəzdə quraşdırılmışdır. Bu da kardan valına ehtiyac olmadığı üçün çəkini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır və daha rahat idarəetmə üçün kütləni mərkəzə toplayaraq çəkinin paylanmasını optimallaşdırır.